Friday, June 8, 2012

Still in Bandar Darulaman...

Masih bersiaran dari Bandar Darulaman.  Sunyi malam ni, en. hubby is away teman some friends on some business, will be back only tomorrow, just in time to check out and balik KL.  Berblog sambil mendengar recitation of surah albaqarah oleh Sheikh Saad AlGhamdi.  I prefer recitation oleh Sheikh Hani Ar Rifai.  Sedap lagi - di telinga aku lah.  Selalunya bila rasa sunyi ni lah yang aku buat.  Rasa tenang.  

Anak dara aku malam ni semonel sikit.  Merajuk kot.  Biarlah dia melayan perasaan, esok2 aku tanya.  Tadi tanya sikit,  la...menangis pulak.  Nak berceramah waktu2 gini rasa tak kena pulak.  So kita biar dulu.  Nasib baik en. hubby tak ada, kalau tak gerenti aku yang kena ceramah.  Dah ok dah kot tu.  Dah ambik buku add maths dia, tapi dengag macam nak cakap tepon dulu.  Haish.. 

Tetiba aku teringat lagu ni, tak dak kena mengena pun dengan isu di atas.  I just love the song... So tutup dulu surah albaqarah - sat lagi nak tidog aku pasang balik. 



No comments:

Post a Comment